Strandbryggan

Kategori: Kajsa

Det blev en välförtjänt afterwoork i fredagssolen!
Promenad längs vattnet i solsken med fina syster och snyggaste Mary som sken som solen själv i en underbar kreation signerat Dagmar.
Älska livet redan där!
Kunde inte tänka mig ett bättre sätt att börja den här fantastiska helgen på som jag har sett fram emot så himla länge ;-)
Nådde destinationen som ikväll var Strandbryggan men lagomt törstiga strupar och barvalet blev för oss som för alla andra törstiga stockhomlare enkelt!
Rosé!
Jag vet inte hur många gånger vi upprepade hur nöjda vi var under dom timmarna vi var där.
Med livet, med dagen och med helgen som knappt har börjat ;-)
Att må bra är så skönt!
Vi sippade rosé, skrattade åt dåliga raggningsrepliker och letade klädinspiration.
Åkte hem medans solen var på väg ner med ett lätt berusat sinne och tänker strax krypa ner i sängen för en film innan jag somnar med ett leende på läpparna.
Och nästa gång jag vaknar är man ett år äldre och det är våran b-day ;P
Sleep tight sugars'
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: