Rapunzel

Kategori: Kajsa

Godmorgon solstrålar!!
Solen har hittat tillbaks till vår vackra stad och jag håller tummarna för att den följer med oss till Uppsala imorn.
Har inte varit hemma på två månader så nu börjar man få lite hemlängtan ;P
Inte efter staden i sig men efter mamma & pappa och efter våra små busfrön som jag bara vill krama, pussa och leka med ;-)
Och mina blondies saknar jag ju alltid så dom ska jag också kramas med såklart!
Jossi har visserligen inte varit blond på flera hår men hon kommer alltid vara lite blond för mig och nu tror jag bestämt att faktist är ljusare än på länge.
Och apropå hår.. nu har vi äntligen beställt hår!
Hår i massor ;P
Är så trött på att känna mig som en grå liten mus med med mitt fortfarande hyffsat korta hår även om det är längre än vad det har varit på länge.
Långt hår speglar min personlighet bättre helt enkelt ;P
.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Varifrån beställer ni hår?! :)

    2012-05-10 | 09:57:03
    Bloggadress: http://brus.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Den här gången beställer vi från Rapunzelofsweden men tidigare har vi beställt från en engelsk sida som jag inte minns namnet på ;-)

    2012-05-10 | 12:32:20

Kommentera inlägget här: