Lina!

Kategori: Kristina

Hela helgen spenderades verkligen med Lina Bästa Eleonora Segeslbo!
Den tjejen är freakin fantastic.
När familjen lämnat i Söndags pustade vi ut iaf. liiite, tog en dubbeltreo och slog oss ner på balkongen.
Nja, men nästan iaf.
Treon behövde vi faktist inte, men det lät bra ;)
Jag tog med mig tårtfatet ut och la mig mellan mina fina så  åt vi upp det som fanns kvar direkt från fatet.
Det var så varmt, så gott, så mysigt, så avslappnande.
Jag ville bara stanna tiden där och då.
Jag ville att en minut skulle kännas som en timme.
När fatet var tomt åkte vi ner på stan en sväng.
Köpte godsaker till kvällen och slog oss ner i solen vid ett närliggande Thai-Gatukök för att mätta magarna.
Åh, där ville jag också stanna tiden.
Ibland är det så bra så man knappt tror på det.
Det lilla med dom fina kan få hjärtat att slå volter.
Vi kom hem lagom till BB-Live.
Kröp ner under täcken i soffan och åt vattenmlon och söta körsbär.
Vid midnatt somnade vi alla tre som små barn i en nybäddad, dreamcatching-bed.
Inga mardrömmar den natten precis..
- Lina Segelsbo, lots of love!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: