Josefina

Kategori: Kajsa


Jag kan inte komma på ett bättre sätt att fira sin födelsedag på än att bänka sig ute på Djurgården tillsammans med sina snyggaste tjejer.
Äta gott, dricka gott och MÅ gott!
Så det är precis vad vi tänker göra - middag på Josefina med eliten ;P
Girls night out.. det kan bara inte bli fel!
Jag har redan börjar spåna på en födelsedagsoutfit!
Can't wait.
Och därför tänkte vi även befinna oss där på sommarpremiären den femtonde.
Fa-an vad jag har längtat efter detta.
Vi hade några minnesvärda kvällar där förra året med fröken Josefsson som jag mer än gärna vill återuppleva ;-)
Hoppas vädergudarna är med oss den här gången!
.


" Josefina
på kungliga djurgården är i det närmaste en oas mitt i storstadspulsen. Mat och dryck i en exotisk miljö av palmer, härliga soffor, stora och många lounger, flertal barer, dj's och en känsla av att vara utomlands. Här hittar du t.ex terrassen med plats för 1000 gäster. En för Stockholm unik miljö som måste upplevas när solen står högt för att få någon form av rättvisa."

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Hejsan! jag måste bara säga att jag tycker er blogg är riktigt bra:) jag ska ta studenten nu och funderar på vad jag ska göra sen, tänkte höra om ni har några bra tips på något och vad ni gör för något?! :)



    hälsningar matilda.

    2012-05-05 | 16:50:24
  • Kajsa säger:

    Hej på dig Matilda!! Och vad roligt att du gillar bloggen ;-)



    Härligt med studenten.. hoppas ni får fint väder för då har du en helt fantastisk dag framför dig!!

    Oj, vilken svår fråga!

    Det är väl nu du ska passa på att göra alla dom där sakerna som man vill ha gjort i sitt liv ;-)



    Vi jobbar heltid båda två och vad vi pysslar med när vi inte jobbar har du säkert redan lite koll på om du tittat in här lite då och då :-)



    2012-05-06 | 15:33:56
  • Matilda säger:

    Tack så mycket för svaret, jätte skoj:) ja det är ju en del saker man hade kunna tänka sig att göra. får man fråga vad ni jobbar med, är själv lite intresserad av att jobba efter studenten och inte bara läsa:P behöver lite bra tips;) ni verkar bo jätte härligt med möjlighet att göra saker, de gör det inte direkt där jag kommer ifrån. :)

    2012-05-06 | 16:55:13
  • Kajsa säger:

    Självklart ;-)

    Kristina jobbar på by malene birger och jag jobbar på lexington.

    Trivs som fisken i vattnet men vi har och andra sidan jobbat ända sen vi gick i nian.

    Plugga vidare har inte varit något alternativ för oss men vet man vad man vill läsa är det väl inte så dumt ;-)



    Det håller jag med dig om.. flytta till stockholm är bland det bästa vi gjort!

    Så ut och testa dina vingar är mitt tips!

    Om du kommer från en mindre stad så kan det bli ett äventyr att flytta ;-)



    Lycka till!!

    2012-05-10 | 09:48:28

Kommentera inlägget här: