Havets

Kategori: Kajsa

Back to reallity.
Tisdagen är snart avklarad och jag har precis mumsat i mig en Havets från kvartertspizzerian.
Makalösa pizzor.
Sparris, basilika, vitlök & jätteräkor ;-)
Syster är kvar på jobbet ikväll så jag passade på att lyxa lite i min ensamhet.
Tvingade mig ut på en power walk först såklart så jag har faktist inte så dåligt samvete trots att helgen inte var den nyttigaste.
Och apropå den där helgen då ;-)
B-day weekend!
Fick spendera den med våra bästaste vänner och familj.
I could kill for that weekend.
Hur underbart som helst och nu har vi dessutom firat för flera år frammåt känns det som ;P
Helt galet.
Rosé kriget har officellt börjat!
Men nu tänkte jag titta lite på Äntligen hemma och smälta pizzan inna jag tar tag i helgens bilder.
Den som väntar på något gott.........
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: