10 i topp

Kategori: Kristina

Idag har jag bara legat och latat mig i solen.
Ätit glass, jordgubbar och kakor.
Lyssnat på awesome musik och blivit brun, hah!
Med väldigt gott samvete dock.
Började dagen tidigt imorse med en powerwalk med syster.
Gick förbi affärn på hemvägen och köpte frukost.
Åt avokadomackor, kokta ägg, fil med musli och jucie ute på balkongen.
Startade dagen på bästa sätt, alla gånger alltså.
Sen städade jag hela huset och när klockan slog 11.30 kunde jag sedan koppla av ute i solen med godsaker och bikini.
Life's being som good to me.
Nu ska jag springa ner i tvättis och hämta upp den sista tvätten.
Ikväll ska jag steka panncakes till min Syster! (Hur gott?!)
De ska vi äta med färska jordgubbar och socker. Tadaaaa ;)
Trevligt!!!
Blev mycket ben på bild idag, men det är ju så himla härligt med ben!
Med bara ben, det är ju så somrigt.
Jag blir glad av ben, bara och bruna!
Soo.. suck it up va! :D
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: