Våra tider

Kategori: Kristina

- Morrn morrn!!
Ledigt ledigt.
Jag tog en ordentlig sovmorgon efter att varit upp sen 05.00 igår - Inventering på jobbet.
Så igår vare tröttmössa på!
Inte idag däremot.
Våren har kommit tillbka till oss i huvudstaden iaf.
Like it.
Syster gav mig fika på sängen imorse - Inte att klaga på att de säljer världens godaste maccarons på hennes jobb.
Lyxigt
Hon är nu ute på äventyr och jag gav mig ut i vackra Enskede för att starta kapitlet - Skinny bitch!
Som Lina nyligen drog igång haha..
Första gången jag gav mig ut utan jacka i år - Snajdigt!
Fick en sådan kick när jag ställde mig på vågen imorse och gått ner!!!! utan att ha gjort ett skit!
Var beredd på +3-4 kilo. Happiii!!
Så det blev iaf. en rejäl runda med stopp i Enskede-trappan för intervaller upp och ner - Which killed med slowly.
Nu ska jag snart slänga på mig ett par briller och ta mig ner på stan för lunch i solen!
Good day!!
Ikväll ska vi på middag hos bror också, lyckligt!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: