Weekend

Kategori: Kajsa

Det blev som jag befarade - En tyst helg här på bloggen!!
Orkade inte släpa med datorn och det grävs visst hemma på mammas gata så därför strejkar uppkopplingen lite.
Har dessutom haft fullt upp ;-)
.
Landade hemma i soffan i fredagskväll och övervägde först några glas på Stationen men matkoman infann sig och det kändes ganska omöjligt att ta sig ur soffan när man väl satt sig!
Fredagsmyset var ett faktum.
Vi åt världens godaste räkröra med färsk pasta och hembakat bröd.
Inget slår hemlagat!
Så himla skönt att bara vara hemma och hänga med en saknad mamma ;-)
.
Vaknade tack vare detta pigga och fräsha på lördagen.
Date med en saknad Josifinast på ett soligt stan stod på schemat!
Vi skrotade i affärer, lunchade, delade ut paket, skrotade lite till innan det blev dags att fylla på med socker.
Hann träffa Serri en snabbis också och lagom tills det var fika dags anslöt Frida.
Massa flugor i en och samma smäll ;P
Fick med oss ett par bootcut jeans för en väldigt liten peng och lite andra nödvändigheter.
Skrota lika med shoppa ;P
Show it later.
Fridis skjussade hem oss och väl hemma möttes man av en söt liten Prinsessa ;-)
Åh som jag har saknat mina små busfrön.
Som inte alls är särskillt små längre!
Storebror var på fotbollscup så han anslöt inte till lördagsmyset förns några timmar senare.
Och innan dess hann vi med fotbad och lite pedikyr ;P
Väldigt lagomt lyxigt.
Sen åkte onepiecen på och det var dags för andra chansen i mello.
Våra röster las på Sean Banan.., mest för att det hade varit roligare för kidsen att se honom på genrepet i Globen på fredag istället för Torsten Flinck.
Prinsessan får nöja sig med en självlysande Danny ;-)
Jag hade definitivft nöjt mig..!
När Victor slash matchhjälten kom dukades det fram med marrängswish och vå åt tills vi mådde illa!
Nattade barnen med en godnattsaga som jag och syster alltid tyckte om att somna till.
Pettson & Findus.
Papi läste alltid godnattsaga innan vi kunde somna ;-)
Sen sov vi iaf som små barn tills det var dags att vakna igen och bänka sig framför teven för att titta på Vasaloppet!
Till frukost bakades det scones och vi åt en riktig söndagsfrukost som man bara gör hos mami.
Sen spelade vi sällskapsspel tills det var dags att kramas hejdå för den här gången ;-)
.
Helgen är inte slut där men nu har jag delat med mig av en stor del så nu pausar vi bandet lite och fortsätter sen..
.
.
Världens bästa helg i bagaget och tack vare min underbara familj och mina fina vänner så har jag laddat batterierna till max.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: