Friday

Kategori: Kajsa

Ligger i soffan har det lite morgonmysigt i bara strumplästen ;P
Säger man så föresten?
Det är fredag och jag har redan tagit helg men det betyder inte att man ligger och sover bort halva dagen!
Om någon får för sig att starta hårfönen mitt i morgonbestyren så blir det lite svårt att
stanna kvar i skönhetssömnen ;P
Jag får ju sova hela helgen om jag så vill så det gjorde faktist inget!
Har tvättstugan om en timme och sen ska jag hämta ut paket om jag kan lyckas lokalisera mig fram till Enskededalen där paketen har hamnat.
Mitt lokalsinne är väl kankse inte mitt starkaste vapen...!
Och någonstanns därimellan ska jag iaf unna mig en cupcake.
Det bakades igårkväll och systers kollegor får i detta nu mumsa i sig färgglada bakverk ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: