Rockstar

Kategori: Kajsa

Det här kan vara den sämsta dagen sen jag flyttade hit.
Den här dagen som skulle vara så himla braig visade sig ta en helt annan vändning.
Grät en liten skvätt imorse.
Ibland behöver man det, det kan vara jävligt befriande!
Sen var jag tvungen att slänga på mig löparskorna och avreagera mig lite i Enskedetrappan tillsammans med Sean Paul i lurarna!
Tog en dush och åkte sen ner på stan till mina änglar som räddade mig.
Kände att jag inte klarade av att vara själv.
Hängde med Lina hela dagen på Hells istället.
Köpte med mig donken och sen anmälde jag mig som frivillig volontär ;P
Hjälte till att pimpa lokalen till kvällens tema och blåste ballonger till en förbannelse.
Ett tak förgyllt av ballonger resulterade i trasiga fingrar.
Men det blev fint!
Och nu mår jag faktist lite bättre ;-)
Tack vare min underbara bästaste Lina som jag inte hade klarat mig utan idag!
Seriousily.
Coulden't done it without you, love.
Och en dush bidrog förstås också lite granna till ett bättre välbefinnande ;-)
På måndag börjar ett nytt liv igen och jag kunde inte se fram emot det mer än vad jag gör..!
Nu ska jag dricka te, äta kaviar smörgåsar och titta på BB.
Tillsammans med min andre hälf som jag heller inte skulle klara en dag utan!
Men det är ungefär som att alla uppdaterar sin status på fejjan och påpekar hur efterlängtad våren är.
Det är altså en självklarhet som man inte behöver skriva ;-))
.

Kommentarer

  • lisa säger:

    Oj, vad hände? fick du inte jobba kvar? :(

    2012-03-23 | 19:46:49
  • Marie säger:

    Huuuu, hoppas att det känns bättre. Styrkekram från mig, det kommer att ordna sig!!

    2012-03-24 | 17:45:39

Kommentera inlägget här: