Lexington

Kategori: Kajsa


I torsdags var det väldigt blandande känslor som resulterade i både skratt & tårar.
Det handlade förstås om jobb.
Jag är dock inte arbetslös om det spekulerades i det och har inte fått sparken heller.
Har själv valt att sluta på Bönor & Blad.
Trots alla fina bönor som jag fick jobba tillsammans med så kommer mitt hjärta alltid slå lite extra för vissa saker..
Det sved att ta det beslutet men på måndag bröjar som sagt mitt nya liv ;-)
Fullt fokus på det!
.
Jag fick ett erbjudande som jag helt enkelt inte kunde tacka nej till och jag har ingen mindre än fina Mickan att tacka för detta ;-)
Så på måndag börjar jag istället på Lexington.
Kläder, inredning och vackert porslin.
Jag blev såklart såld dirket ;P
Så nu vet ni det..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: