Begining..

Kategori: Kajsa

Mina topp 3 låtar i mello är lätt som en plätt att kora.
Loreen såklart, och lika klart är väl Danny och sen lite otippat Ulrik också ;-)
Jag har poppat dom hela morgonen.
Bara dom ;-)
Jag hoppas svenska folket gör sitt jobb och låter Ranedli och Flinck stanna hemma ;P
Är för övrigt på ett rikigt solskenshumör idag.
Det måste vara vädret ;-)
Ska ner på stan och luncha med syster och Lina om någon timme.
Och sen tänkte jag och Lina åka ut till Kungens Kurva.
Eftersom mitt schema än så länge är ganska soft så åker jag gladeligen med fast jag inte är på jakt efter något särskillt.
Kommer ju dock inte komma hem tomhänt för det ;P
.
Imorn ska jag iaf på utbildning igen mellan 18-22.
Annars åker jag faktist på en liten räkmacka just nu skulle man kunna säga!
Vi börjar veckan på bästa sätt.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: