Priceless

Kategori: Kristina

Arbetsmyran!! På min lediga dag.
Här har det jobbats.
Hela lägenheten nästan blänker - Det luktar både nyskrubbat och nytvättat.
Alla midsommar-rester också tvättade, sängkläder och det legendariska tältet ligger nu nerpackat i förrådet och undrar när det ska få vara med på adventures nästa gång..
Time will tell.
För äventyras, det ska det göras snart igen!
Igår spenderades hela eftermiddagen och och långa kvällen tillsammans med Lina <3
Vi slog oss ner på Vassa eggen för att surpla i oss fruktiga, söta drinkar och prata om livet.
PRICELESS!
Sedan traskade vi genom sommar-stockholm och en tidig kväll bort till Jensens bofhus för att äta lite grillat.
Jag kunde nöjt mig med pommes, den perfekta bean och världens godaste coleslaw.. Himmelskt.
Vi avslutade med glass-buffé. Såklart.
I went bananas och failade med världens största glassberg.
Jag. åt. inte. upp.
Sånna  Tisdagar vill jag ha varje vecka, konstaterade vi när vi till sist låg och kramades i fröken Segelsbos soffa med kylskåpskalla och lilla Keso såklart <3
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: