Semester

Kategori:

För nu är det semesteeeeer...! Åtminstonde för mig och fröken Djurberg!
Syster och Frida står just nu vägg i vägg på Biblioteksgatan och har några pluttiga timmar kvar till semestern med stort S ;-)
Och när arbetsmyrorna har jobbat klart kommer dom i samlad trupp hit!
Då ska vi packa audin ;P
Och sen är det bara att räkna timmarna.
Längtar redan efter dom men jag har lyckats hålla mig ganska sysselsatt hittils.
Började morgonen med en sista svettig runda i hopp om att bli av med det sista extrabagaget som jag helst lämnar hemma ;-)
Jag fick göra det i sol också, smaka på den!
Och nu springer jag mellan tvättstugan och bloggen och har den sista tvätten hängades på torkning as we speak.
Packningen känns stabil och jag kunde inte vara mer taggad!
Untz untz...
Jag blir nästan lite pirrig när jag tänker på att vi åker ikväll och att det snart är vi som står där vid Gute ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: