Banjo..

Kategori: Kristina

Stockholm i mitt hjäärta...
Av städer jag känner i världen, är den du den stad som fått allt!!
.
Over n out - Direkt från allsången på skansen!
Själv ikväll, jag drog på volymen och rockade loss till En jävel på Kärlek.
Helt ovetandes om att man kan hela texten utantill, vilken stjärna..
Och dog lite (Som den manhunter / Boyhunter? man är) när Eric Saade satt där i publiken och och såg dödligt snygg ut.. Grrr ;)
Syrran är på Grönan med Lexington och har Kick off - Jävla fin Tisdagkväll!
Jag älskar den här veckan, jobb 3 dagar till sen äre ledig helg med massa roligheter!
Fina Jossi kommer, ååh sakna sakna sakna <3
Nej nu har jag annat för mig, ikväll äre jag och Flo rida!
Undrar hur länge man vågra kötta på stereon en Tisdagkväll? Äh det är väl fa-an semester?!
Nu ska jag dansa vidare - Puuuss!!
.
Dagens val :
Jeans . Guess. Linne & Tee . By Malene (Underbar i 100% linne och siden). Track jkt . The stray boys. Klocka . Michael Kors. Solissar. Le specs. Espadrillos . Nelly. Väska - Zara
.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ååå vilken fin t-shirt. Är den från en ny kollektion eller gammal? Me want!!!!

    // Johanna

    2012-07-03 | 21:58:09
  • Kristina säger:

    Åh tack! Den är från sommarkollektionen, slut i vår butik men kan finnas på webshopen :)
    Hoppas hoppas :) Kramar Kristina

    2012-07-03 | 22:47:15
    Bloggadress: http://likasystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här: