Livet

Kategori: Kajsa

Back in town and back to reality!
Har inte riktigt haft tid eller lust att kika in här sen semestern, det tar på krafterna det där med att vara nere i Visby ;P
Har en ledig helg framför mig, första lediga dagen sen semestern!
Jag känner mig redan inne i matchen.
Visby levererade som vanligt men nu fortsätter vi leva det här fantastiska livet hemma i stockholm istället.
Kommer med största sannolikhet återvända nästa sommar ändå ;P
Är man välkommen tillbaks så är man ju.
Och det var ju så satans bra i år, bäst hittils!
My oh my ;-)
Finns inte bara ett utan två fullmatade album samt filmklipp på fb så jag tror inte vi bryr oss om att slänga in några här faktist.
Kanske droppar en fet bildbomd men kankse inte!
Det finns ju så mycket underbart här hemma att visa som bara kommer på efterkälken annars ;-)
Nu hoppas jag bara att det fina vädret stannar kvar i stan över helgen åtminstonde men helst ännu längre..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: