Josefina

Kategori: Kristina

God morgon finingar <3
Vad gör vi? Trodde det skulle vara soligt idag så man kunde sola sig som i resten av landet.
Men i stockholm uteblir den :( Så typiskt!
Igår fick vi njuta av sommarn iaf.
Mötte upp min fina systrar Kajsa & Catrin för en sjukt trevlig eftermiddag / kväll.
Vi tåg djuurgårdslinjen ut till Josefina där vi fullkomligt hinkade i oss iskall cider, sjukt läskande och åt fisk och skaldjur.
Det var så varmt i luften, så skönt att få går barbent hem och bara andas sommarnatt.
Jag köpte med mig godis hem och hade lite egentid.
Längesen jag sov själv, somnade på typ 4 sekunder.
(Fyra sekunder - Underbart är kort) Haha!
Skulle vilja väga mig efter partyveckan men våran våg har gett upp - Destiny?
Nu vill jag skaffa träningskort (Säga upp mitt gamla och signa nytt) och bli tok tight till hösten.
Sjukt pepp på det!
 .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: