Insane

Kategori: Kristina

Försöka updatera lite mest varje dag.. Okej det var lite väl optimistiskt tänkt om den här veckan.
Det hinns inte med mer än instagram, tyvär.
Åter igen - Time of our lives.
Freakin fabulous.
Bäst hittils var lätt Rebecka & Fiona på Kallis igår.
Helt jävla insane! Fan va man mådde!
Grymmaste tjejerna ever!
Vill.Stå.Där.Igen!!
Varje dag blir bättre än jag förväntat mig, och då är förväntningarna sky-high asså! SKY HIGH!
Jag skrattar så jag får ont i magen.
Redan så sjukt nöjd, jag blir över-lycklig av att veta att det faktist är tre dagar kvar här.
Jag ska mjölka ur dom till max!
(Stannar upp i skrivandet och försöker formulera detta, att välja ut dom ord som bäst ska kunna beskriva det här.. Det går inte, Det går bara inte att ge er en fair beskrivning av dessa hittils gågna dagar i ord. Im sorry. I cant!)
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: