Fett

Kategori: Kristina

Hälsningar från Gotland.
Ska verkligen försöka att titta in här lite mest varje dag och skriva någon välvald rad eller ge er lite pix.
(Annars finns vi på instagram, för där blir det nog oundvikligt en bra högre frekvens mellan inläggen än här)
Elsakristina & Kajsakarlssons heter vi ;D
Boendet är ju ett slott, ni såg väl!?
Ja menar trägolv med springor, bröstpanel inne på gäst-dasset, vedkammin och fina byråer och klädskåp vi fyllt med våra darlings.
Jag kan bara med min syster instämma.
Sitter och lackar om naglarna.. Nude från YSL.
Mätt på carbonara och hungrig på kvällen, hungrig på Visby, hungrig på stockholmsveckan..
Ikväll ska vi dansa, åh!
Tjejerna sover och jag bleker tänderna.. Allt är i sin lilla ordning.
Jag tror jag slår ett slag för uppklädd Söndag och placerar nymålade fossingar i svarta 15 centimeters.
Åh vet ni! Jag längtar ihjäl mig efter kvällen, efter alla skratt!
Efter en sju-helvettes första kväll i Visby med mina älsklingstjejer, man vet ju hur bra det kommer bli.
Man vet det.
Startskottet har gått.
Jag är här med dom <3 Fan va Fett!!!
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: