Kapitel

Kategori: Kristina

Söndag idag, en ev dem bästa dagarna ni vet..
Det vart pizza från tomatis för oss även ikväll.
Folk brukar ju börja hetsträna i Januari men vi, vi flyttade in här och blev grannar med Tomatis, bästa pizzerian ever.
Men lika glad är jag för det,
Vi har inte gjort mycket mer än att legat i soffan och kollat filmer.. Sedan igår morse, kind of!!
Plöjt filmer - Lättsamma romantiska komedier.
Käkat godis, chips och som sagt pizza.
Och skrattat!
Så även om vi inte varit ute och promenerat, som Syster visserligen föreslog men aldrig genomfördes, så har vi jobbat på magmuslerna på bästa tänkbara sätt.
Herre jesus, tekniskt sätt borde vi alla bli 200 år!
.
Tanken var att gå ut igår också.
Men..
Nja.
Vi låg här och sköt upp projektet att lördagsfixa oss allt mer.
Klockan blev mer och mer och till slut gäspade vi högt, avbokade kvällens aktivitetet och laddade för hemmakväll istället.
Valde cola istället för redbull följt utav vin, pyjamas istället för klänning, raggsockor istället för heels och film istället för musik.
Soffa istället för klubb.
Bristen på sömn var total.
Att komma hem vid 06.00 är ju inget konstigt när man dansar till 05.00, och jag älskar det fortfarande.
Men! Minus på sömnkontot.
Hade jag haft en kalender hade det stått SOVMORGON med stora bokstäver idag.
Vaknade till solsken och en brakfrukost med mina bästissar.
Världens bästa helg med bästis.
Jag längtar till nästa.
Nu är ljusen tända igen och vi väntar på Wallander.
NYTT AVSNITT!
Trodde inte det var sant när jag såg första reklamen, som jag har väntat och önskat mig nya Wallander avsnitt.
Tack vare gårdagens val att stanna hemma så kan jag vara pigg och fräsh imårrn första dagen på nya jobbet också.
Känns amazing, jag är förväntansfull och lite nervöst pirrig.
Jag ska luncha med Syster, utforska Stureplans lunchställen istället för nattliv :))
Intresting, snabbmatställena hittar vi ju till redan ;)
Vi hörs imårn lovers <3
.
Jag & Catrin på Hells igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: