Lördag

Kategori: Kristina

Lördag.
Lördag, Lördag, Lördag!
Kan ju vara veckans bästa dag.
Delat med Fredagar & Söndagar :)
Middag på Engelbrektsgatan.
Jag & Syster hade snörat på oss våra nya heels och jag kunde inte få nog av att konstatera att jag aldrig i mitt liv gått i ett par skönare klackar.
Som en dans på rosor, trots lätt halka.
Vinet korkades upp även denna kväll och dracks ur glas med små rosetter på.
Mycket att ta igen så babblet höll en intensiv nivå.
Vi är på så samma ställe i livet - Allihopa nyblivna stockholmsbor med samma värderingar, bagage, förväntningar om jobb & män och samma lyckliga attityd till livet.
Alla med samma livsmotto - Varför nöja sig med något?
Nöja sig.
Hör hur tråkigt det låter, varför skulle man göra det?
I samma takt som alkoholen rann ut i blodet så blev ögonon mörkare (läs makeup) och lockarna i håret mindre:(
En taxiresa senare och vi tog snart trappan upp till V på Sturecompagniet.
Känslan av lycka var maximal hela kvällen.
Dans på borden, ett fåtal bilder då det råder tråkigt fotoförbud där uppe..
Snygga män(niskor)! Det är ju därför man vill dit..
Vissa namn och lekar håller jag tyst om.
Men natten var oslagbar.
Lika oslagbar som välmåendet som skjölde över oss morgonen efter..
.


.
Med ännu en fantastisk helg i bagaget alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: