Fancy

Kategori: Kristina

- Hey weekend!
Helt ledig helg i mitt nya hem känns förträffligt på alla sätt.
Nu sitter jag nerslagen i min nya soffa, sniffar på ny favoritdoft från Chloé och ser fram emot vad allt denna Lördag har att erbjuda mig.
Nyss uppkommen ur källaren, var för första gången ner och bokade tvättid - Idag mellan 16-19.
Tvättkorgen svämmar över.
Syster har precis åkt iväg för lite jobb, jag är som sagt ledig!
Nu inväntar jag vår egna Handyman Jonas som bör vara på väg as we speak.
Idag ska jag låta honom jobba medans jag tänker pyssla med lite mer girly-stuff.
Jag jobbade faktist häcken av mig igår - Idag förtjänar jag ledigt!
Kånkade ner hela vårat gamla kök, satte upp gardiner, sålde kyl&frys, spikade upp tavlor och målade.
Nu börjar det bli riktigt cosy och framförallt faancy här hemma.
Herregud!
Ikväll vankas det utgång med fina fröken från Östermalm.
Svin taggad!
Först middag hemma hos henne med några flaskor vin sen Off to StureC - My favouriteplace to be ;)
.
.
Godiskålen står kvar på bordet från igår och ser nästan orörd ut.
Gårkvällen inledde denna helg på ett helt fantastiskt sätt.
Med Fina Lina Eleonora Linnea Segelsbo som kom över med sin följeslagare Kesa, eller Kissa som vissa säger ;)
Efter en hård dag där avsatt tid för matrast inte funnits var vi snabba att hoppa in i Linas snygga, stora, nya bil!
Mot vårat närliggande Thai-ställe med paus på Konsum där vi bunkrade sockerhaltiga varor och hem till Twins crib igen.
Där vi tände alla ljus, slog oss ner i soffan med varsinn rykande låda i knät och tog Fredag helt enkelt.
Drack några glas rödvin, såg en lättsam romantisk komedi och älskade livet.
Vet inte hur många gåner vi var tvugna att påpeka och konstatera hur tillfreds vi var med kvällen..Och livet.
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: