Sunny

Kategori: Kajsa

Ikväll tänkte jag grädda våfflor till middag.
Måndagsmiddag ;-)
Och fira att syster har averkat sin första riktiga dag på hennes fina arbetsplats mitt på stureplan!
Hon får avslöja vart det är själv, men jag kan avslöja att hon fortfarande får omge sig med fina kläder och ett och annat par skor som väcker stora ha begär!
Jag följde med henne dit efter lunchen och fick klämma och känna lite på vårkollektionen ;P
Sen gjorde jag ett premiär besök på coop nära på hemvägen som inte alls var så jävla nära utan bara väldigt litet.
Kändes mer som en kiosk och det fanns såklart inte sylt.
Så det blir våfflor med vaniljglass istället!
Jag lockade hit Lina också så snart borde jag få sällskap och ikväll blir det altså ett litet våffelkalas ;P
.
Hoppas solen skiner lika fint över våran vackra huvudstad imorgon också!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: