Success

Kategori: Kristina

- Heej finissar!!
Så var det helg.
Jag började min Fredag med frukostmöte på nya jobbet för att gå igenom vår-kollektionen som är såå himla vacker.
Dör lite.
Väldigt givande morgon, jag är såå inspirerad för att börja på Måndag!
Nu har jag landat i soffan med lite chips och juice.
Ska snart börja locka håret.
Ikväll kommer Fridis & Catrine hit! Iiiii så himla roligt!!
Jag ser fram emot den här helgen extremt mycket.
Köttet är marinerat, Vinet ligger i kylen, håret är färgat och kvällens listor är check.
Let the fun begin!
Vi kanske hinner slänga upp nån bild på kvällens look också :))
.

Kommentarer

  • Rövarmamman säger:

    Så spännande sötis:) vilken butik är det? Krammmm

    2012-01-28 | 13:07:33
    Bloggadress: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här: