Stop!

Kategori: Kajsa

Hann med en snabb men värdefull fikapaus med en saknad själ igår ;-)
Josifinast valde choklad medans jag valde cheesecake.
Vi hann med en hel del skitsnack på den lilla halvtimmen trots att vi hade munnarna fulla haha!
Och som att det inte vore nog redan där på lunchen så var det födelsedagsdags på jobbet igår vilket oftast resulterar i tårta av något slag.
Tessis dag blev inget undantag så en ljuvlig chokladtårta från Anneli K lät mig falla dit igen!
Härligt, härligt men farligt, farligt ;P
Jag skäms nästan nu när jag får det så här svart på vitt men jag måste erkänna att jag även tryckte i mig en choklad croisant på tåget i min ensamhet på väg hem.
Gaaaah.
Antingen lider jag av ett beroende eller av dåligt omdömme, det lutar åt en kombo av både och.
Det här måste få ett slut!
Gymmet nästa och innan det lär jag fasta också.. shame on me!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: