Saturday

Kategori: Kajsa

Syster har precis lämnat oss för några timmars jobb.
Just me and mami left.
Sitter halvt sminkad i pyjamasen och har ingen aning om vad jag ska göra med den här dagen.
Saknar lite inspiration känner jag..
Var tvungen att stänga ner alla nätshoppar jag hade uppe för jag vet hur det kan sluta sånna här dagar ;P
Har redan ett efterlängtat paket som ligger i stockholm och väntar!
Jag säger bara shoooes!
Åh har så mycket shopping som vi inte har visat och alla fina klappar som tomten kom men har vi heller inte visat!
It's a shame.
Men bättre sent än aldrig är en ordfras vi anammar hårt här ;-)
Nu ska jag se till att få lite vettigt gjort här och sen måste jag nästan ta mig ut på en promenad trots att det är ordentligt med minusgrader!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: