Kitchen

Kategori: Kajsa

Nu håller jag alla tummar jag har för min syster och det gör väl ni också ?
- Det vankas nämligen provjobb på Biblioteksgatan!
.
Och jag är altså själv hemma med en kopp the och nyhetsmorgon.
Sitter och googlar runt på rörmokare också så vi kan få igång vattnet igen men hur vet man att det är en reko firma och inte en firma som skulle kunna vara med i Fuskbyggarna?!
Rörmannens ab hamnade jag just hos..
Fick ingen jätte bra vibb där så jag tror inte jag ska anlita honom ;P
Köket tar i alla fall form nu och när man ser den här underbara keramikhon som möter den mörka valnötsskivan blir man bara så lycklig.
Och om jag är nöjd med blandaren vi valde med 'hot' & 'cold' textat i skrivstil på rattarna?
Älskart!
Lite kakel och finslip på detta...
Och nu kan jag bara inte hålla mig längre så här kommer en liten glimt på Le dreamkitchen ;-)

Kommentarer

  • Maja säger:

    Åh va fint! Ska bli kul och se hela helheten :) himla tjusigt :)

    2012-01-21 | 00:56:18

Kommentera inlägget här: