International

Kategori: Kristina

Friday at Best Mamii's place.
Hon hann först till stereon imorse och krämade på med sin nya julklappsskiva - Lars Kristerz.
(Nä kan man verkligen stava det med Z i slutet, men jag tror fan dom gör det.. Yepp googlade)
Och Mamii kan spela musik, hon skulle dessutom städa så då drog hon på.
Klagar inte alls, bara ler och diggar med.
Men nu hann jag och då blire mera Pitbull.
INTERNATIONAL LOVE!
F*ck va braa! Dansfötterna spritter och shot-strupen torkar... Haha, inte riktigt.
Nyårslöfte - Tacka vänligt men bestämt nej till den starka vätskan dom envisas med att hälla upp i små, farliga glas ;)
Jag har förut gått och inbillat mig att det är farligt att dricka vin ur gigantiska glas.. Ack så fel jag haft!
Nåväl..
Måste ut och dansa bort en natt med Pitbull snarast.
Kan nog lösas, snygga Östermalms-Catrine (Älska att kalla henne det) plingade med en inbjudan till hennes feta crib nästa helg.
We're so on.
.

.
Hittade den här också -
Wilmis fyller min telefån med olika spel titt som tätt.
Haha - What!?
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: