Inspo

Kategori: Kajsa



Snabb i svängarna?
Har jag helt fel om jag har för mig att jag skrev att vinterns intågande inte rör mig i ryggen.. tssss!
- It doooo know ;P
Jag skulle väl kunna tänka mig en kompromiss och säga att månanden ut kunde få vara kall och solig och bara härligt vintrig men sen är det fan bra!
Är jag den enda som redan har fått vårvibbar vissa dagar?
Tänkte väl det.. ;-)
Och för eller senare kommer ju iaf våran, tippar dock på senare, så kommer jag spatsera runt på stockholms gator i detta!
Om det sitter lika bra på mig som på dom vill säga..
För om vi spenderade många kvällar i den där staden förra sommaren så kommer det bli galet många mer kvällar och dagar den här sommaren ;P
Sommer 12 jag välkomnar dig med öppna armar!
When ever you're ready, I'm ready.
.
Sitter för övrigt med lurar i öronen och lyssnar på en Got to love you med Sean Paul som vi snubblade över när kidsen ville poppa lite musik.
Satte på hits for kids men det är tydligen inte bara för kids dom där skivorna spelas in.. eller så räknas jag fortfarande som kids ;P
Det var iaf inte bara en låt som jag tillsut sjöng med i!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: