Girls..

Kategori: Kajsa

Har mellanlandat lite hemma hos mami och snart ska vi hem till Josifinaste för lite lördagsmys och andra trevligeheter!
Som lite god mat såklart ;-)
Min mage börjar kurra ordentligt nu..
Var alldeles för länge sen vi hade lördagsmys tillsammans så ikväll har vi många timmar att ta igen!
Can't wait.
Och nästa helg blir det allt annat än lördagsmys tänkte jag skriva men det kanske hinns med lite sånt också..
Men främst blir det klackarna i taket och en jag-vill-dricka-det-dom-dricker kväll tillsammans med den enda som man kan ha en sån kväll med ;P
Fröken Josefsson såklart!
Hoppas på en hel helg med henne, vi har nämligen många timmar att ta igen där också..!
Åh så taggad på livet just nu, helt underbart!
Och jag önskar att vädret var som på bilden men det är bara att gilla läget ett par månader till och klä på sig helt enkelt!
Så det jag ville säga var egentligen att jag saknar mina vapendragare helt enkelt!
Trevlig helg readers'
.

.
Den här bilden är så nära glädje man kan komma.... ÅH!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: