Winter

Kategori: Kajsa

Det har fortsatt snöa idag och det är kallt som attsingen.
Ändå fick jag för mig att det skulle vara skönt med lite luft och lite mysigt att promerna runt bland villorna som stolt breder ut sig över Gamla Enskede precis bakom oss.
Det hade varit mysigt om solen sken och minusgraderna varit några färre!
När jag kom hem igen var mina ben bortdomnade för länge sen ;P
- Brrrrr.
Hade ingen plånbok med mig heller annars hade jag åtminstonde kunnat gjort som många av grannarna här omkring och fått stilla sötsuget med något nygräddat från bageriet!
Fick nöja med en kopp varm choklad framför en dålig film när jag kom hem.
Sötsuget är dock långt ifrån botat så jag funderar på att svänga ihop en sockerkaka till syster kommer hem iaf.
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vill bara komma hem NU <3

    2012-02-02 | 20:16:38

Kommentera inlägget här: