Pump it!

Kategori: Kajsa

Jag blev faktist lite peppad på utgång allt eftersom alkoholen nådde blodet igårkväll och den känslan har lixom inte riktigt velat lämnat min kropp än..
Nu sitter jag i soffan och blir mer och mer peppad efter varje låt jag hinner avverka från min pepp lista på spotify!
Tänkbara orsaker?
En dubbel treo som gör mitt huvud lättare som så många gånger förr.
Eller!
Avicii har helt enkelt en heelande effekt på min kropp ;P
Hur peppad jag än är så är det en lugn lördagskväll med Melodifestivalen och systeryster som väntar!
Förkylningen är ett faktum och jag sitter fortfarande i pyjamasen och snorar!
Tänkte ta på mig förklädet och baka istället.
Och nu när vi har fyllt på med ägg så behöver jag inte leta efter recept anpassade för äggallergiker längre!
Det blir nog bara kladdkaka men ändå ;-)
Klockan är ju dock bara barnet så tills det blir dags att inta köket fortsätter jag orientera mig bland nyheterna på spotify och kanske, kankse börjar leta lite inspiration tills nästa lördag.
Här har ni en tjej som inte gillar att lämna något åt slumpen eller birst på tid ;P
Trevlig helg på er finisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: