Snakeskin

Kategori: Kristina

- Heej hjärtissar!
Ny vecka igång, långt pass på jobbet idag.
Men GUD va bra det går!
Trivs som fisken i vattnet, kan inte fatta att jag redan varit där 1 måndad.
Tiden går så fort!
Sad face :( över att jag dragit på mig den typiskt, traditionella vårsjukan.
Varför blir man alltid sjuk den här tiden?
Jag har inte ens börjat klä av mig än, värmer mig fortfarande med min superjacka..
Så är det iaf, så här sitter jag och mysdricker lite C-vitamin-brus :) Inte dumt alls.
Till detta dippar vi mini-vårrullar i sweet chili - Awesome Tuesday, precis lagomt.
Ett till stort plus med mitt jobb är att jag får med mig små trevliga saker hem titt som tätt.
Idag - Ett ursnyggt rosa skärm, äkta ormskinn.
Love it!!
Accentfärger i vår håller vi hårt på!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: