Sleepy

Kategori: Kajsa

Det blev spontant måndagsmys som nu resulterar i sleepover för Fröken Josefsson som har erövrat soffan.
Vardgaslyx återigen!
För varför ska man sitta hemma i nypan och tråka när man kan ha bästishäng i storstan istället..
Vi kokade the och åt skorpor med marmelad & ost och limpsmörgåsar framför teven ;P
Nu är vi nerbädadde och jag har med mig halva medicinskåpet brevid sängen.
Imorn hoppas jag att jag är lite piggare och att min näsa börjar trappa ner lite på snorproduktionen!
Sleep tight loved ones'

.
'' Ångesten som uppstår när man inser att det finns fler thesorter att välja på och man redan doppat.. ''

Kommentarer

  • Frida säger:

    HAHAHA! Ja men ångesten UPPSTOD! :p



    Tack för en awesome mys kväll som alltid. Ni är mina bääästaste bästa!



    KÄRLEK! <3

    2012-02-14 | 23:59:57

Kommentera inlägget här: