Quicky

Kategori: Kajsa

Nyhetsbreak i Wallander.
Det blir lika med en snabb update här sen ska jag sminka av mig och hopp i pyjamasbrallerna.
Och ta en en kvällsmacka tror jag ;-)
Har knaprat godis och sippat redbull sen vi kom hem så sockerkicken lär väl kicka in lagomt till man kryper ner i sängen.
En ostmacka och lite juice kanske kan jämna ut det ;P
Eller inte?
Det är en spännande vecka jag har framför mig iaf som smygstartar lite imorn och med lite tur kanske fröken Josefsson kikar in på en snabb visit också ;-)
Have fun would that be lixom!
Mer om det imorn..
Nu måste jag sätta fart mot badrummet och pyjamasen.
Talk to you tomorrow lovers'
.
.
Fick fina tulpaner av mami.. det är himla härligt med snittblommor och tulpaner i synnerhet så här på "vårkanten"  ;P

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hahaa våårkanten!! Joo visst!!

    2012-02-05 | 22:14:20

Kommentera inlägget här: