Madness

Kategori: Kajsa

Jag ligger fortfarande nerbäddad under täcket i soffan och fortsätter sprida pappersnäsdukar omkring mig.
Det är mer eller mindre ett mirakel om systeryster klarar sig från mina baciller!
.
Nu har jag säkert gått igenom mina favorit bloggar för tredje gången i hopp om något nytt att läsa och inspireras av ;P
Trillar som vanligt in på massa ambitiösa mat bloggar också och istället för att fort som satan klicka mig vidare så torterar jag mig själv en smula och går igenom kategori för kategori.
Och blir hungrigare & hungrigare..
Räddningen kom när Lina ringde för en liten stund sen ;-)
Hon frågade om jag ville följa med och handla sen och kylen gapar aldelles för tomt för att jag skulle kunna säga nej till det..
Gick upp och svepte en redbull och tänkte byta ut pyjamasbyxorna mot något lite mindre svettigt men som tur var så ändrades planerna innan jag hann längre ;P
Vi handlar imorn istället!
Och tack och lov har vi faktist ingredinser till middag hemma och en liten candybag från gårdagens bio.
Nu är jag ganska tillfreds med att slippa lämna lägenheten idag ;-)
Det snösar och blåser och ser inte det minsta inbjudande ut!
Fortsätter istället mitt the drickande och hoppas att jag är frisk på fredag för då ska jag bara jobba.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: