@Home

Kategori: Kajsa

Första februari idag.
Det snöar och solen har inte dykt upp men det känns väl helt okey ändå.
Förut, när man var liten, var åtminstonde mars en vårmånad vilket betyder att vintern sakta men säkert började sina nu.
- There's hope left!
Catine kikade förbi igårkväll och förgyllde kvällen och vi började smida planer för sommar 12.
Endast ett par minuter från österport.. så stavas troligtvis boendet för årets blötaste vecka.
Och ikväll blir det middagsbjuding ett stenkasst bort ;P
Jag kallar det vardagslyx!
Lina kommer och hämtar mig lite senare.
Det är hennes tur att bjuda på middag och innan det ska jag tigga skjuss till affären ;P
Väldigt bekämt att ha både bästis och storebor så nära när man sällan är sugen på att släpa tunga kassar och varken har körkort eller cykel som färdmedel än.
.
Och för att glida in på ett helt annat ämne så jobbar jag troligtvis mitt sista pass på Holmis på lördag.
Låter bananas?
Sen börjar äventyret för mig också ;P
Fick ett efterlängat samtal idag men mer än så säger jag inte än!
Men innan luncher på Stureplan tillsammans med Lina och syster blir en vardag tänker jag njuta av några dagars ledighet och bo in mig i den här underbara staden.
Känner mig hög på livet för tillfället!
.
Jag älskar att säga det så det är lika bra att ni vänjer er, åtminstonde tills jag har vant mig vid min nya vardag ;-)
Och såvida ststistiken inte ljuger verkar ni också tycka det "nya" livet är lite spännande..
-Trevlig osndag ni finsar.

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Helvete!! Så spännande äre fan i mig!!

    2012-02-01 | 19:41:33

Kommentera inlägget här: