Helg

Kategori: Kristina

Heeey Lovers, älskade!
Åh vi slängde oss precis i soffan och smackade igång spotify.
Jag DJar och kör ett litet nostalgi-medley just nu med allt från Byz, till Ken Ring till Gyllene Tider till Outlandish & Shaggy.
You name it - Vad glad jag blir.
Outlandish lixom.. Med Aicha!! Åh jag älskar gammal musik!
Hällde upp en varsin iskall redbull åt oss, sjukt gött!
Det är verkligen i kallaste lagret ute, och visst fan får man klaga över det?!
Jisses, annat vore galet.
(Speciellt när man lyssnar på Juni, Juli, Augusti och känner lukten av sommar inside...)
.
Hängde hos bror och familjen hela dagen.
Jag, Syster & Mamii klädde oss varmt och tog en promenix dit på förmiddagen.
Vi fikade, lekte, lekte, busade, spelade trummor och käkade middag.
Lilla John, våran ögonsten!
Idag hade vi riktigt roligt.
Med alla kids har det varit samma sak de första åren.
De är fullt införstådda vid att vi är två och att vi heter Kajsa & Kristina.
Men hur sjutton ska man veta vem som är vem?
Det blir lixom KajsaKristina och så väntar man sig att helst båda, men iaf. att en kommer.
Idag så gick bara en Syster dit på kommandot.
Då satt John och tittade lite på henne och sa ''Kommer inte den andra tjejen..?''
Så sjukt gulligt <3
Jag kom dit på direkten!
Tråkigast vart det när bror kom in och sa att vi skulle åka, han vart så ledsen :(
Helt stum och började nästan grina, lillisen <3
Bror körde oss iaf. till centralen där vi lämnade av Mamii vid tåget.
- Tack för en awesome helg bästa Mamii <3 Du är awesome!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: