Fyndat

Kategori: Kajsa

Jag har försökt plugga hela morgonen men jag lyckas ganska snabbt hitta något annat måste att sysselsätta mig med istället:/
Helt o-inspirerad idag!
Jag ska göra ett ryck till och sen måste hjärnan få vila lite framför några avsnitt av sex and the city.
Men innan jag begraver mig i böcker och fakta igen så tänkte jag visa ett par av tre som fick följa med hem igår.
Jag pratar såklart skor ;P
Och nu snackar vi riktigt budgettips också!
Ett par svarta sandaletter som påminner om ett par som jag spottade på Sofi Fahrmans wishlist.
Hennes var visserligen bara från Mango men troligtvis dyrare än dom här.
399:- från Zara.
Dom svarta står prydligt uppställda här brevid mig och gör mig på lite bättre humör tillsammans med solen som kikar in genom fönstret ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: