Energi

Kategori: Kajsa

Babes.. underbara ni som bara blir fler och fler!
Det sägs att man ska smida medans gärnet är varmt så det är vad jag tänker göra.
Och jag fortsätter på samma spår som syster - nämligen det positiva spåret ;P
Dels för att det är helg och dels eller allra mest för att jag också kan skriva att jag älskar mitt nya jobb ;-)
Det känns nästan som en dröm som är för bra för att vara sann.
Utan att överdriva..!
Jobbade på söder idag och i framtiden kommer ni även hitta mig i mood gallerian som slår upp portarna i mars.
Can't wait.
Trivs som fisken i vattnet!
Och så är det ju faktist helg också.
Vilket oftast numera resulterar i att man vill dra på sig sina högsta klackar och dansa ut i natten.
Men ikväll får dom stå kvar i garderoben.
För nu ska jag dricka lite fanta och pilla lite mer i godisskålen.
Fast innan det måste jag ju såklart slänga in en liten line till tillägnad min syster, min andra syster.
För det är ingen vanlig dag utan det är Marias födelsedag ;-))
Grattis siz'
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: