Elsa

Kategori: Kajsa

Och så var det äntligen Fredag - En av veckan tre bästa dagar ;P
Imorn kommer en saknad mami hit för lördagsmys.
Har ju mer eller mindre bott hos henne sen i december så nu känns det lite konstigt att vi inte har setts på över en vecka!
- Mami we miss you'
Har iaf spenderat den här fredagsförmiddagen med Elsas hemlighet som jag precis läste ut och kan inte förstå att fröken Fahrman ska låta våran egen fantasi klura ut hur bröllopet med stort B skulle se ut!
Jag vill ha mer av Elsa ;-)
Well well..
Innan jag läste ut boken tog jag fram borren och skruvade äntligen fast dom sista handtagen i köket.
Om syster blev nöjd när hon såg mms:et?
Det är en jäkligt bra fredag det här helt enkelt och det här är bara första dagen av dagarna tre ;P
Och snart plingar det nog på dörren och jag kommer bli en sängstomme fattigare men några hundralappar rikare och framförallt lite rikare på förrådsutrymme ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: