Dinnerparty

Kategori: Kristina

Igår vare middagsmys hemma hos oss.
Jag, Syster & älskade Fridis som är på besök tog en promenix till Lina där vi hoppade in i bilen och drog till bästa Ica Bea och shoppade massa choklad, godis och mat.
Vi körde en favorit i repris på menyn och gjorde järpar med massa goda kryddor.
Serverade med fetaostcreme, en söt mangochutney, sallad och pitabröd.
'' Så jäkla gott vare! ''
Vardagslyx med mina fina tjejer - Det är så man vill hare!
.
Nu har båda mina tjejer lämnat mig för andra åtaganden.
Syster som har sin första dag i Sturegallerian idag och Fridis som har en spännande interwiev / lunchmöte på agendan.
All lycka till till er från mig.
Så idag vare ombytta roller, idag fick jag masa mig upp och ställa iordning frukost och nu bara vara hemma och lata mig.
Love it!
Jag börjar med beatie-time och har lagt en ansiktsmask och kletat in håret med ricinolja.
Ska sätta mig i dushen sen och sitta där tills jag ser ut som ett litet russin.
Puss!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: