Busnel

Kategori: Kajsa

Efter att ha jobbat mitt första arbetspass på My closet i Sturegallerian kan jag bara konstatera att jag fortfarande älskar Busnel - Den här våren mer än någonsinn!
Så jag är väldigt nöjd över att fortsätta kunna bygga på min samling utan att bli ruinerad ;P
Har spanat in några pieces ur vårkollektionen som jag bara måste ha.
En underbar poncho/cape i äggskalsvitt som jag redan hade sett Carolina Gynning posera i och en tvåfärgad klänning i beight & blått.
Och sen skulle jag vilja ha den klassika Victoria koftan i några färger till såklart!
Glöm det där jag nyss skrev med att inte bli ruinerad ;P
Don't know what I was thinking.
Summan av kardemumman blir i alla fall att jag trvis på mitt nya jobb ;-)
Och imorn fortsätter vi, det är trots allt inte bara Busnel som får min uppmärksamhet!
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har ni båda fått jobb i sthlm nu :)? grattis isåfall! Toppen jobb på my closet ju :)

    2012-02-08 | 22:55:57
  • Kajsa säger:

    Jajamänsan ;-) Båda jobbar i sthlm nu och trivs super bra, tack så mycket!

    2012-02-09 | 09:51:23
  • selin säger:

    Hej,



    Säljs Busnel ponchon på sturegallerian???Isåfall i vilken butik?



    Tack i förhand!

    2012-03-11 | 20:25:12
  • Kajsa säger:

    Den säljs bla. inne på Mycloset ;-)

    2012-03-13 | 10:30:21

Kommentera inlägget här: