Gott nytt

Kategori: Kristina

Heey mina små lovers!!
Ledighet igen då, hur härligt!
Nu lämnar vi snart december och 2012 bakom oss.
Älskar att börja på nytt år, det ger så mycket styrka.
Att se frammåt, sätta upp nya mål.
Bestämma hur man vill leva, jag har bestämt precis hur jag ska leva år 2013.
Året som varit har varit det bästa någonsin och jag kommer alltid komma ihåg det som mitt första stockholmsår.
Mitt fetaste lixom.
Det året när livet blev på riktigt. 
Jag ska inte säga att jag gick i mål för det vore som att nöja sig redan.
Men jag har funnit min plats i livet just nu, det har jag.
Stor del i den lycka jag känner är tack vare supertjejerna som färgsätter mitt liv här.
Frida, Catrine, Lina och mina jobbtjejer som är fenomenala!
Kan inte förklara vad de gör för mig varje dag.
Jag kunde inte vara mer exalterad över ett nytt år med dom.
Gott nytt år mina finaste, och alla som läser här :)) Ni är grymma!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: