Söndags agendan kommer här!

Kategori: Kajsa

Godmorgon Godmorgon!!
Här hemma fortsätter jag njuta av min ledighet och syster har precis stängt dörren efter sig för lite komerser på Biblioteksgatan.
I eftermiddag drar vi hem till hemstaden för att fira lilla Prinsessan som inte alls är så liten längre ;-)
Paket, pizza, tårta och massa massa mys och lek står på agendan.
Saknar mina små ögonstenar (som jag obviously kommer se som mina små ett bra tag till) och har en massa lek & bus att ta igen för att fortsätta vara en favorit moster ;P
Den platsen vill man inte äventyra..
Men innan det är dags att hoppa på tåget så har jag några lediga timmar framför mig.
Ska måla klart några konsoller som jag började måla igår och kankse hinna med en powerwalk också.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: