Paket

Kategori: Kajsa

Det har varit lite tyst här under helgen men ni förstår säkert varför!
Fullt hus - Fullt upp ;P
Alla våra älsklingar under ett och samma tak.
Helt magiskt!
Jag har fortfarande några timmars sömn som jag så småningom tänker ta igen men jag väntar tills helgen.
Har lixom inte tid att sova nu ;P
Syster skrev det igår och jag skriver det nu - Det är påskvecka.
Jag brukar inte pynta på påsken men det betyder inte att det inte är en väldigt uppskattad högtid ändå ;-)
Det är vår i luften, solen skiner över vår vcackra stad, man äter god mat och ler med barnen när dom får sina påskägg från påskharen.
En helg fylld med kärlek helt enkelt!
Och vi har faktist påskris med rosa fjädrar på köksbordet och fröken Åkerlund delade inte bara ut paket och blommor i lördags utan även ett litet fint påskägg.
Så det känns lite lagomt påskigt här hemma och i helgen kommer som också redan sagts mami hit ;-)
Men först har jag några dagar kvar på jobbet.
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?!
Ska försöka hinna visa några nyinflyttade favoriter ikväll om tiden räcker till.
Har vi riktigt tur kommer Lina hit och tittar på BB med oss ikväll och då finns det en viss risk att tiden springer iväg igen.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: