Lyckligt

Kategori: Kajsa

Våra vackra hoods som kommer vara ännu mysigare om några veckor när allt börjar blomma som allra bäst!!
Solen värmde och det var nästan vindstilla i Gamla Enskede idag.
Då mår man bra ;-)
Jag och min underbara mamii var ute och promenerade i en timme och köpte med oss lite fika på hemvägen.
Drömvillan finns här bakom så mycket kan vi konstatera ;P
Här trvis man som fisken i vattnet och jag kan knappt bärga mig tills man får släpa med sig picknickkorgen bort till parken och lägga sig i gräset och må bra.
Idag var var och varannan tomt var dekorerade med färgglada fjädrar och det ser bara så himla hemtrevligt ut.
Men nu måste jag springa ner i tvättstugan och ta rätt på lite tvätt.
Glada påskhälsningar från Enskede vettja ;-)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: