Förväntan

Kategori: Kristina

Ledig idag, lixom resten av den här helgen.
Ovärdeligt.
Våran mäklare var hit imorse och lånade nycklar och checkade av lite saker.
Visning på Söndag, hoppas på stort intresse.
Inflytt senast 3 December har vi satt.
Jag hoppas få adventspynta i nytt hem i ny storstad i år.
Om några futtiga månader, galet.
Känns galet att prata om det på det sättet, det är så nära nu. Det som vi velat så galet länge börjar gå att ta på nu..
.
När hon lämnat mig åt jag en skål vaniljyogurth med musli och hallon.
Sen vart det prmoneix ner till Actic.
60 min. på löpbandet.
Jag sprang 5 kilometer på 28 min.
Vidare powerwalkade jag nästan 4 km till.
Mycket duktigt med tanke på att jag är så gott som fullständigt otränad.
Inte tränat regelbundet eller knappt överhuvudtaget sedan typ MARS!
Kondisen ÄR i botten men med vilja går allt.
Och en tung playlist ;)
Sen hämtade jag Syster på jobbet för en glass i solen.
När hennes tid rann ut bytte jag henne mot Josefin <3
Fina stunder.
.
.
(Gick förbi fastighetsbyrån och såg vårat home på en av skärmarna.
Knaaasigt. Lika knasigt som att få en 'Visning nära dig' annons i brevlådan. )
Its happening no. Alltså nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: