Kulturnatt med kulturella tjejer

Kategori: Kristina

Idag, för länge sen, för flera timmar sedan så vaknade vi fräsha.
Jag vill nog påstå pigga & fräsha tom.
Det trots vin, drinkar och vidrigt tequila-intag inatt..
Ska jag klaga över nånting så är det väl fötterna, jag kan fan fortfarande känna en lätt brännande känsla under trampdynorna efter en natt i 15 cm pumps.
Men det var det värt!!!
Jag gav upp efter halvtid på dansgolvet och körde några moves i ballerinas.
Men jag tog bara en paus, och återtog sedan heelsen, jag kände mig som en fjantig dvärg.
Antagligen för nykter för att inte bry mig.
Vill man vara fin får man lida pin!
Jag ler när jag tänker på igårkväll.
Mötte upp snyggissarna Sanna & Anna på Åkanten.
Sjukt hungrigt jäng och vi hann ändra menyval säkert 10 gånger innan Matilda kom och vi bestämde oss på 2 röda.
Majskyckling för min del.
Delade några flaskor vin och åt en världsvan marängswish.
Jag hatar att beställa in en 'modern' dessert med typ 20 ingredienser på menyn.
''..hallon, maränger..till inkokt ingefärsrabarber bla bla'' Så får man ETT välplacerat hallon, marängsmulor på en gigantisk tallrik.
Ja det ser alltid skit snyggt ut och är ofta svin gott...
Men man vill ju ha meeer haha.
Så därför vart jag väldigt nöjd med den där stora, välfyllda skålen jag fick in på åkanten igårkväll...
En trevlig middag övergick i natt@saluhallen med dans och sjukt mycket skratt.
'' Vill ni shåtta med oss ? ''
Ehm.. Nej vi shåttar inte, säger vi, ler ett snelt leende och han svarar sjukt besvärad att han redan beställt..
Vi går därifrån och ser hur han får in 10 tequila..
Där stod han själv och började undra hur det funkar med Öppet köp på krogen...
Cykel hem - Tacos i sängen.
- Tack Sanna för en perfekt kulturnatt ;)
.

Kommentarer

  • Frida säger:

    NI VA SUUUPERSNYGGA!



    Önskar jag kunde vart med er på riiktigt den kvällen! <3

    2011-09-12 | 16:49:31

Kommentera inlägget här: