Sleeping time!

Kategori: Kajsa

Äntligen fredag, fast nu början den snart rinna mig ur händerna!
Mami ligger och slumrar i soffan och jag gör henne snart sällskap för ögonen börjar protestera nu ;-)
Men jag måste bara få någon ordning på mitt självfall först, men syster hann före.
Ibland är det inte någon större fördel att dela på (i stort sett) allt :P
.
Imorn är det iaf Kräftskiva :P Med stort K.
Årets första och sista.
- True!
Syster och Jossi har fixat, donat, handlat, bakat och dekorerat hela dagen ;-)
Kylen är fylld med mat & alkohol och övriga köket är fullt med kräftor :P Sinnes vad vi kommer att äta imorn!
Jag drog mitt strå till stacken och kånkade hem litervis med cider!
TACK OCH LOV FÖR CYKEL.
Närmre bil än så lär jag inte komma på ett tag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: